تیزر تبلیغاتی کافی شاپ – موشن گرافیک : قیمت 380 هزار تومان

تیزر تبلیغاتی کافی شاپ – موشن گرافیک

کد تیزر : 8086

توضیحات تیزر

 

اگر شما دارای کافی شاپ ، قهوه فروشی ، فروشگاه اینترنتی قهوه و حتی فروشندگی تجهیزات کافی شاپ هستید ، حتما برای معرفی مجموعه خود ، نیاز به تبلیغات جذاب و چشم نواز دارید . تیزر تبلیغاتی کافی شاپ به شما کمک می کند تا مجموعه خود را به زیبا ترین نحو ممکن به مخاطبین خاص خود معرفی کنید .

در ساخت این تیزر جذاب از موثر ترین المان های کافی شاپی استفاده شده ، تا در کوتاه ترین زمان و زیباترین شیوه ممکن به معرفی مجموعه شما پرداخته شود .

فقط کافیست لوگو ، متن ها و مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا تیزر تبلیغاتی کافی شاپ بسیار جذاب را برای شما شخصی سازی کنیم .

توجه داشته باشید که این تیزر را میتوانید در قالب استوری ایسنتاگرام نیز سفارش دهید

[penci_video url=”https://teaserdan.ir/wp-content/uploads/2019/08/8086-coffe-shop-storie-low.mp4″ align=”center” width=”” /]

 

یک تیزر تبلیغاتی زیبای دیگه برای کافی شاپ

موارد پیشنهادی ما برای استفاده از تیزر تبلیغاتی کافی شاپ :

این تیزر را می توانید در فضاهای مجازی و اینترنتی ، تلویزیون های شهری ، سالن های انتظار ، سیستم مانیتورینگ شهری ، مانیتورینگ فروشگاهی و حتی جهت پخش در تبلیغات صدا و سیما استفاده کنید .

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت تیزر تبلیغاتی کافی شاپ :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی تیزر تبلیغاتی کافی شاپ :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • تغییر رنگ بک گراند
  • امکان تغییر موسیقی $

راهنمای ساخت تیزر تبلیغاتی کافی شاپ :

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

 

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

 

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید