تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس : قیمت : 450 هزار تومان

ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس

کد تیزر : 8094

توضیحات تیزر

 

خب خب خب ، دیگه نوبت معلم هاست ، نوبت مدرس ها ، نوبت آموزشگاه ها و موسسه ها ست  . این بار تیزردان یک تیزر طراحی کرده که از طریق اون میتونید فضای آموزشی تونو معرفی کنید یا شروع دوره های آموزشیتونو اطلاع رسانی کنید . میتونید داخل قاب تصاویر ،  عکس ها و یا ویدئوها تونو بذارید که فضای آموزشیتونو نشون میده ، تجهیزات و امکانات و همچنین اساتید تونو . اگر هم یک کلاس خصوصی دارید میتونید عکس هایی با شاگرد های مختلف بذارید .

چیزی که تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس رو جذاب میکنه وجود تخته سیاه در پیش زمینه کاره .  تخته سیاه پشت عکس ها میتونه بر اساس درسی که شما تدریس می کنید تغییر کنه . مثلا اگر استاد موسیقی هستید میتونه یه تخته سیاه باشه پر از نت های موسیقی ، اگر استاد ریاضی هستید پر از فرمول های ریاضی و …

شما میتونید متفاوت بودن خودتونو از طریق این تیزر نشون بدید ، میتونید یک ویدئوی جذاب همراه با گرافیک و موزیکی زیبا داشته باشید برای جذب شاگردها ، هنرجوها و دانش آموزان و دانشجوهایی که آرامش و زیبایی فضای آموزشی براشون مهمه .

شما می تونید با جایگزین کردن تصاویر و متن های خودتون ، این تیزر را برای خودتون شخصی سازی کنید و از آن در فضاهای مجازی و مانیتورینگ فروشگاهی ( فروشگاه هایی که محصولات آموزشی شما را می فروشند ، مثل کتاب فروشی ها و مراکز فرهنگی و … ) ، مانیتورینگ آموزشگاه ها ، تلویزیون شهری ، سالن های انتظار و … استفاده کنید .

تیزردان برای این تیزر ( تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس ) ، این امکان را به مشتری میده ، تا با توجه به تعداد کلاس های ارائه شده و تعداد تصاویر ارسالی ، صفحاتی از تیزر را حذف و یا اضافه کنه و همچنین زمان تیزر را بنا به درخواست سفارش دهنده کوتاه یا بلند کنه .

 

یک تیزر جذاب برای اساتید و آموزشگاه های موسیقی و فوشگاه های ساز

 

قالب این تیزر ، قابلیت استفاده برای کلاس های مختلف و اهداف گوناگون را دارد ، فقط کافیست تصاویر و متن هایی متناسب با فضای آموزشی خودتونو جایگزین کنید .

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • تغییر تصاویر داخل قاب ها
  • تغییر تخته سیاه در بک گراند بر اساس نوع کلاس آموزشی شما
  • امکان اضافه و یا حذف نمودن صفحاتی که مورد نیاز مشتری نیست $
  • تغییر مدت زمان تیزر $
  • امکان تغییر موسیقی یا افکت گذاری $

راهنمای ساخت تیزر تبلیغاتی معرفی آموزشگاه و مدرس :

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد ( بدلیل دریافت خدمات بیشتر ) ، به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

 

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید