شرایط سفارش کلیپ و تیزر

شرایط عمومی
شرایط ثبت سفارش
مستندات ارسالی
پیش نمایش
شرایط اصلاحیه
نسخه نهایی
تسویه حساب

 

شرایط و قوانین استفاده از خدمات تیزردان

کاربر گرامی لطفاً موارد زیر را جهت استفاده بهینه از خدمات تیزردان ملاحظه فرمایید.

ورود کاربران و یا انجام سفارش توسط میهمانان وب‏‌سایت تیزردان به معنای آگاه بودن و پذیرفتن شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از سرویس‌‏ها و خدمات تیزردان است. توجه داشته باشید که ثبت سفارش نیز در هر زمان به معنی پذیرفتن کامل کلیه شرایط و قوانین وب سایت teaserdan.ir از سوی کاربران و مهمانان می باشد .

لازم به ذکر است شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافق‏‌های قبلی محسوب می‏‌شود .

قوانین عمومی

توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های تیزردان منطبق با ضوابط جمهوری اسلامی ایران است ، و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. در صورتی که در قوانین مندرج، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های تیزردان تغییراتی در آینده ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است .

تعریف کاربر

کاربر به شخصی گفته می‌شود که اطلاعات کاربری خود را در فرم ثبت نام درج کرده و مراحل ثبت نام در سایت تیزردان را تکمیل کرده است .

تعریف مشتری

از آنجایی که سایت تیزردان ارایه کننده خدمات ساخت و سفارشی سازی کلیپ و تیزر آنلاین برای عموم مردم و در چهار چوب ضوابط جمهوری اسلامی ایران می باشد ، از این رو به هر شخصی که اقدام به سفارش هر یک از نمونه های از پیش قرار گرفته بر روی وب سایت و یا ثبت سفارش ساخت اختصاصی نماید به عنوان مشتری تیزردان شناخته خواهد شد .

ارتباطات الکترونیکی

هنگامی که شما از خدمات تیزردان استفاده می‏‌کنید، سفارش اینترنتی خود را ثبت یا سفارش می‏‌کنید و یا به تیزردان ایمیل می‏‌زنید، این ارتباطات به صورت الکترونیکی انجام می‏‌شود و در صورتی که درخواست شما با رعایت کلیه اصول و رویه‏‌ها باشد، شما موافقت می‌‏کنید که تیزردان به صورت الکترونیکی (از طریق پست الکترونیکی، سرویس پیام کوتاه ، تلگرام و سایر سرویس‌های الکترونیکی) به درخواست شما پاسخ دهد.

همچنین آدرس ایمیل و تلفن‌هایی که مشتری در پروفایل خود ثبت می‌کند، تنها آدرس ایمیل و تلفن‌های رسمی و مورد تایید مشتری است و تمام مکاتبات و پاسخ‌های شرکت از طریق آنها صورت می‌گیرد.

جهت اطلاع رسانی رویدادها، خدمات و سرویس‌های ویژه یا پروموشن‌ها، امکان دارد تیردان برای اعضای وب سایت ایمیل یا پیامک ارسال نماید. در صورتی که کاربران تمایل به دریافت اینگونه ایمیل و پیامک‌ها نداشته باشند، می‌توانند عضویت دریافت خبرنامه تیزردان را در پروفایل خود لغو کنند.

سیاست‏‌های رعایت حریم شخصی

تیزردان به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده می‏‌کنند، احترام گذاشته و از آن محافظت می‏‌کند.

تیزردان متعهد می‏‌شود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی مورد نیاز برای هرچه مطمئن‏‌تر و امن‏‌تر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. در واقع با استفاده از سایت تیزردان ، شما رضایت خود را از این سیاست نشان می‏‌دهید.

در صورت استفاده از هر یک از خدمات تیزردان ، کاربران مسئول حفظ محرمانه بودن حساب و رمز عبور خود هستند و تمامی مسئولیت فعالیت‌‏هایی که تحت حساب کاربری و یا رمز ورود انجام می‏‌پذیرد به عهده کاربران است. تیزردان خدمات مناسب استفاده افراد زیر 18 سال را هم ارایه می دهد و در صورتی که کاربران از سن ذکر شده جوان‌‏تر هستند می‌‏باید با اطلاع والدین و یا قیم قانونی، به سفارش و پرداخت اقدام کنند.

تنها مرجع رسمی مورد تایید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی www.teaserdan.ir و در آی دی تلگرام teaserdan_ir و آی دی teaserdan.ir در واتس آپ است . وب سایت تیزردان ، هیچ گونه وبلاگ و شناسه در برنامه‏‌های گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره بجز کانال تلگرامی teaserdan ندارد و هیچ ‏گاه با این روش‏‌ها با شما تماس نمی‏‌گیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط ، تنها می‏‌توانند از آدرس‌‏های ذکر شده در بخش ارتباط با ما استفاده کنند .

مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی - کلیپ تبلیغاتی - آرم استیشن -تیزردان
مراحل ساخت تیزر تبلیغاتی – کلیپ تبلیغاتی – آرم استیشن -تیزردان

 

شرایط و قوانین  ثبت سفارش های شخصی سازی

– امکان ثبت سفارش در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز مهیا می باشد

– مراحل پردازش سفارش ها در روز های کاری خواهد ( روز های شنبه تا پنج شنبه هر هفته  به استثنای تعطیلات عمومی در ایران ) ، کلیه سفارش‏‌های ثبت شده تا ساعت 17 روزهای کاری همان روز و پس از آن اولین روز کاری پس از آن پردازش می‌‏شوند .

– کلیه سفارش‌‏های ثبت شده در سایت تیزردان پس از پرداخت 50 درصد قیمت پایه به عنوان پیش پرداخت و ارسال کد سفارش از طریق ایمیل در صف پردازش قرار می‏‌گیرند و پس از تکمیل مستندات فرآیند شخصی سازی بنا به درخواست مشتری آغاز خواهد شد که بنا به نوع سفارش و حجم کاری سایت ممکن است بین 2 ساعت الی 5 روز کاری زمان خواهد برد

-در مواردی که پس از ثبت سفارش و ارسال مستندات ، مشخص گردد ویرایش های مد نظر مشتری شامل هزینه اضافی خواهد بود ، میزان هزینه به اطلاع مشتری خواهد رسید و در صورت رضایت مشتری ، ویرایش ها انجام و مبلغ مذکور در زمان تسویه حساب قابل پرداخت می باشد و در صورت اعلام نارضایتی مشتری قبل از شروع مرحله شخصی سازی توسط تیزردان امکان برگشت مبلغ واریزی مشتری ( منهای 500 تومان کارمزد بانکی ) حداکثر تا 48 ساعت مهیا می باشد .

– تیزردان همواره در آماده سازی و تحویل کلیه سفارش‌‏های ثبت شده ، نهایت دقت و تلاش خود را انجام می‌دهد ، با وجود این در موارد خاص اگر بنا به دلایلی غیر معمول و یا فنی ، امکان تحویل سفارش در زمان مقرر از تیزردان صلب شود ، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش‌‏گذاری و پرداخت پیش پرداخت ، حق کنسل نمودن آن سفارش و استرداد وجه پیش پرداخت سفارش برای تیزردان محفوظ است .

– مشتری باید هنگام سفارش کلیپ یا تیزر مورد نظر خود ، فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کند. بدیهی است درصورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست ، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود . بنابراین درج ایمیل و شماره تماس‌ همراه و یا ثابت توسط مشتری ، به منزله مورد تایید بودن صحت آنها است و در صورتی که این موارد به صورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، تیزردان جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش می‌تواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند.

– در صورتی که  مشتری به هر دلیل پس از ثبت سفارش و قبل از تکمیل مستندات درخواست لغو سفارش را داشته باشد « منوط به اینکه بیش از 10 روز از زمان سفارش نگذشته باشد » ، تیزردان متعهد میگردد مبلغ پرداخت شده مشتری  (منهای 500 تومان کارمزد بانکی برای انتقال ) را طی 24 الی 48 ساعت بعد از اعلام مشتری به شماره کارتی که مشتری اعلام خواهد نمود واریز نماید و بدیهی است پس از تکمیل مستندات توسط مشتری امکان برگشت پیش پرداخت وجود نخواهد داشت .

– حق قطع سفارش گیری تمامی و یا بخشی از نمونه کلیپ و تیزر ها به هر دلیلی از جمله تکمیل ظرفیت تولید سایت بدون اطلاع قبلی ، برای تیزردان محفوظ است و بدیهی است سفارش های  تکمیل شده قبلی رسیدگی خواهند شد .

– در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت پایه و ارزش ریالی کلیپ و تیزر های موجود در سایت ، تیزردان حق بلا اثر نمودن سفارش انجام شده  را برای خود محفوظ می داند و متعهد میگردد در صورت نارضایتی مشتری در اسرع وقت وجوه دریافتی را به حساب اعلام شده توسط مشتری واریز و عودت نماید .

– پرداخت تسویه حساب به منزله اتمام مراحل شخصی سازی و سفارش مشتری می باشد ، و هیچ گونه ویرایش و یا تغییری بر روی نسخه تایید گشته بدون دریافت هزینه اعمال نخواهد شد .

-پس از تسویه حساب تیزردان اقدام به ارسال نسخه نهایی سفارش می نماید ( معمولا بلافاصله و در موارد خاص حداکثر تا 12 ساعت کاری  ارسال خواهد شد )

– پس از ثبت سفارش مشتری می بایست اقدام به ارسال مستندات شخصی سازی دلخواه خود نماید . بنابراین توصیه می شود قبل از انجام سفارش به اطلاعات کلیپ و تیزر انتخابی دقت داشته باشید ، بدانید که چه انتظاری از تیزردان دارید و با دقت فرم ثبت سفارش را تکمیل نمایید . شایان ذکر است سفارشات رها شده ای که از زمان ثبت آن بیش از 10 روز کاری گذشته باشد و نسبت به تکمیل و ارسال مستندات اقدامی توسط مشتری نشده باشد تیزردان حق ارایه نکردن خدمات یا برگشت ندادن بخشی و یا تمام پیش پرداخت را برای خود محفوظ میداند و مشتری حق هیچگونه شکایتی نخواهد داشت .

-کلیه نمونه تیزر ها و کلیپ های این سایت به جز مواردی که بصورت اختصاصی ساخته می شوند ، برگردان نمونه های خارجی و مناسب سازی شده برای مقاصد و مشاغل گوناگون است و ثبت سفارش توسط مشتری به منزله آگاهی کامل از این موضوع است .

-کلیه تیزر ها و کلیپ های این سایت با استفاده از موسیقی و افکت های آرشیوی است .

– در گوشه های تمامی ویدیوهای داخل سایت لوگو و نشان تیزردان به عنوان واتر مارک قرار داده شده که مختص به سایت تیزردان است و در نسخه های تحویلی به مشتریان این واتر مارک ها حذف می شوند بدیهی است هزینه ساخت واتر مارک نیز در نمونه تیزرهای سایت لحاظ نگشته است ، بنابراین چنانچه مشتری مایل به داشتن  واتر مارک بر روی ویدیوی خود می باشد میتواند قبل از ثبت سفارش از میزان هزینه بصورت دقیقتر اطلاع حاصل نماید و یا بعد از سفارش برآورد انجام و به اطلاع ایشان خواهد رسید

– در صورتی که خواستار سفارش همزمان بیش از 10 کلیپ یا تیزر توسط یک شخص هستید ، بنا به محدودیت های نیروی فنی ممکن است در زمان عادی ارایه خدمات رسیدگی نشود و به زمان بیشتری برای پاسخگویی به تمامی سفارشات نیاز باشد لذا قبل از ثبت چنین سفارشی می توانید از راه های ارتباطی سایت استفاده کنید .

مستندات مشتری

به تمامی خواسته ها و اطلاعات مورد نظر مشتری برای شخصی سازی کلیپ و تیزر انتخابی گفته می شود که بنا به مورد انتخابی می تواند شامل یک یا چند نوع از موارد زیر باشد .

  • متن 
  • تصویر
  • لوگو 
  • ویدیو
  • موسیقی و یا صوت

مستندات مشتری تا زمانی که کامل نگردد فرآیند شخصی سازی سفارش انجام نخواهد شد و پس از ارسال مستندات و تایید کارشناس تیزردان ، مشتری تاییدیه ای را مبنی بر تکمیل مستندات دریافت خواهد نمود .

بعلت اینکه شیوه سفارش گیری و ساخت در تیزردان تا حد امکان مکانیزه گشته ، پس از تکمیل مستندات تغییر در آن هزینه اضافی خواهد داشت ( گاها به اندازه  قیمت خود تیزر )  ، از این رو قبل از ارسال مستندات خود حتما با دقت کامل آنها را تهیه و سپس در یک مرحله تمامی مستندات خود را ارسال نمایید . در صورتی که به زمان نیاز دارید تا برخی از مستندات خود را فراهم کنید و بعدا ارسال نماید حتما به پشتیبانی که با شما در ارتباط خواهد بود اطلاع دهید .

نکات مهم در ارسال مستندات

مستندات ارسالی باید با موارد زیر هم خوانی داشته و خارج از چهار چوب آن نباشد

در صفحه ی تیزر مورد نظر به قسمت امکانات شخصی سازی دقت فرمایید ، مواردی که قابلیت شخصی سازی دارد  ، حالا می توانید برای هر کدام از مواردی که نیاز به شخصی سازی دارید مستندات آن قسمت را فراهم نمایید .

در هنگام ثبت سفارش آرم استیشن دقت فرمایید که تمامی آرم استیشن ها به صورت پیش فرض با همان تایم ( زمان ) تیزر نمونه ارائه می گردد و امکان طولانی و کوتاه تر کردن آنها تنها در صورت امکان و برآورد هزینه میسر خواهد بود .

متن های ارسالی باید گویا و به دور از ابهام باشد قسمت هایی از متن باید به طور مشخص به تیتر ها و متن هایی که باید در کلیپ و تیزر جایگزین شوند و یا استفاده شوند اشاره کند در نوشتن و ارسال متن دقت شود که از لحاظ جمله بندی و املا صحیح باشد

اگرچه تیزردان سعی خواهد نمود که مشکلات جزئی را مرتفع نماید اما در نهایت مسولیت غلط های املایی و مشکلات ویراستاری احتمالی بر عهده مشتری است پس در هنگام تنظیم متن ها دقت شود

بهتر است متن بخش هایی که باید جایگزین نمونه انتخابی بشود با ذکر عنوان یا تایم شروع نوشته در روی کلیپ نمونه ذکر شودبرای مثال :

جایگزین های متنی :

بجای ” متن دلخواه شماره 1″ در تایم 8 ثانیه :نوشته شود ” سلام دنیا ” به صورت تیتر

بجای متن در تایم 16 ثانیه : نوشته شود ” قدر دان حظور شما هستیم “

و…..

قسمتی از متن با توجه به نوع کلیپ یا تیزر انتخابی به عکس یا فیلم جایگزین اشاره خواهد داشت بهتر است برای زیبایی کارتان به کیفیت ، نوع تصویر ارسالی دقت فرمایید و محل استفاده را به این شیوه مشخص نمایید :

جایگزین های تصویری

تصویر در تایم 13 ثانیه ( تصویر دلخواه شماره 4  ) جایگزین شود با تصویر ارسالی IMG0016

تصویر در تایم 22 ثانیه  ( تصویر دلخواه شماره 5  ) جایگزین شود با تصویر ارسالی IMG008

جایگزین های موسیقی

در صورتی که هنگام ثبت سفارش انتخاب نموده اید موسیقی را خودتان ارسال میکنید بهتر است به موارد زیر توجه داشته باشید .موسیقی ارسالی با مورد ثبت سفارش شده شما همخوانی داشته باشد تایم مورد استفاده یا باید کاملا منطبق بر سفارش باشد و یا ذکر گردد از چه تایمی و تا چه تایمی استفاده گردد

به منظور رعایت استانداردهای ساخت تیزر به کیفیت موسیقی ارسالی دقت شود

تیزردان هیچ گونه ویرایش و عملیات پردازشی از قبیل حذف صدای گوینده ، میکس و غیره را به صورت پیش فرض انجام نخواهد داد و انجام چنین خواسته هایی منوط به درخواست مشتری و برآورد هزینه خواهد بود .

جایگزین های لوگو

برای قرار دادن لوگو ( نشان تجاری ) بر روی کلیپ و تیزر انتخابی نیاز است لوگوی خود را ارسال فرمایید. فرمت استاندارد تیزردان برای استفاده لوگو به کیفیتی بیش از 1200*1200 و به صورت ترنسپرنسی ( بدون پس زمینه ) است ” png یا psd “ تا در مراحل پردازشی مشکلی ایجاد نشود لازم به ذکر است در صورت اینکه لوگوی ارسالی حداقل شرایط استفاده را نداشته باشد ، نیاز به باز طراحی می باشد که در صورت رضایت مشتری برآورد و توسط تیزردان ساخته خواهد شد .

تغییرات دیگر

ممکن است کلیپ انتخابی دارای گزینه های بیشتری برای تغییر و شخصی سازی باشد که می توانید نظر خودتان را برای هر کدام اعمال کنید مثلا اگر امکان تغییر رنگ بک گراند و نوشته ها وجود دارد می توانید به عنوان مثال بنویسید :

رنگ پس زمینه به رنگ سبز کد #61b946 تغییر کند

رنگ نوشته ها سفید شوند .

 

پیش نمایش

اولین نسخه از سفارش انجام شده مشتری است که برای رویت و تایید ارسال خواهد شد این نسخه معمولا از کیفیت پایینتر و همراه واتر مارک خواهد بود . بدیهی است قابلیت استفاده تجاری نخواهد داشت و نسخه با کیفیت و بدون واتر مارک بعد از تایید و تسویه حساب مشتری ارسال خواهد شد .

اصلاحیه

در برخی موارد پس از تهیه نسخه پیش نمایش ممکن است مشتری نظری برای تغییر در نسخه پیش نمایش داشته باشد ، در صورتی که نظر اعمالی خلاف خواسته های پیشین مشتری نباشد و یا درخواست جدیدی نباشد ، تیزردان موظف به انجام تغییرات به صورت رایگان است در غیر این صورت تیزردان در صورت امکان تغییر به خواست مشتری ، برآورد هزینه اضافی را انجام خواهد داد و به مشتری اطلاع خواهد داد ، تا در صورت رضایت اعمال شود ، اما ممکن است اعمال بعضی تغییرات در کل وجود نداشته باشد و ثبت سفارش توسط مشتری به منزله آگاهی کامل از این موضوع است .

نسخه نهایی

بنا و اساس سایت تیزردان پذیرش سفارش ، انجام و ارسال سفارشات انجام شده در بستر اینترنت است و فرمت ارسالی تیزردان فرمت استاندارد mp4 h.264 می باشد اما برای آن دسته از مشتریانی که بنا به دلایلی از قبیل دسترسی نداشتن به اینترنت پر سرعت و یا اینکه خواهان فرمتی غیر از فرمت استاندارد سایت هستند که به حجیم شدن فایل نهایی منجر گردد و یا به دلایل شخصی ترجیح میدهند سفارش خود را بر روی دی وی دی تحویل بگیرند هزینه ارسال آن به صورت مجزا محاسبه و در هنگام تسویه حساب لحاظ خواهد شد .

تسویه حساب

بعد از تایید نسخه پیش نمایش توسط مشتری و قبل از ارسال نسخه نهایی سفارش ، می بایست مشتری نسبت به تسویه حساب اقدام نماید از این رو لینک تسویه حساب اختصاصی یا شماره کارتی به مشتری داده می شود تا اقدام به تسویه باقی مانده حساب خود بنماید لازم به ذکر است ارسال نسخه نهایی منوط به تایید تسویه حساب کامل است .