تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی : قیمت : 200 هزار تومان

ساخت تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی

کد تیزر : 8101

توضیحات تیزر


این لوگو موشن زیبا رو آماده کردیم برای اساتید و آموزشگاه های موسیقی . برای زمان هایی که هنرجوها پیام میدن و میگن : ” استاد میشه یه شماره تماس بدید تا باهاتون تماس بگیریم ؟ ” اونقت شما به جای تایپ کردن شماره تلفنتون می تونید خیلی راحت این لوگوموشن جذاب رو به عنوان کارت ویزیت دیجیتالی براشون ارسال می کنید . حالا فرض کنید موسیقی این کار یه بخشی از اجرای خودتون باشه .

از تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی آموزشگاه های موسیقی و حتی فروشگاه های ساز و آلات موسیقی هم می تونند استفاده کنند . از این تیزر کوتاه زیبا می تونید برای معرفی خودتون و مجموعتون در ابتدا و انتهای ویدئو هاتون استفاده کنید .

یک تیزر جذاب دیگه برای معرفی آموزشگاه های موسیقی و فروشگاه های ساز و آلات موسیقی

برای داشتنتیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی یا بهتر بگم ” کارت ویزیت دیجیتالی ” میتونید به بخش سفارش تیزر برید و سفارشتونو ثبت کنید . اونوقت لوگو و مشخصات خودتونو از طریق ایمیل یا تلگرام برای ما ارسال کنید تا ما این تیزر ” تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی ” رو برای شما شخصی سازی کنیم .

از این کارت ویزیت های دیجیتالی و متحرک میتونید در فضاهای مجازی ، مثل صفحات شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام ، فیسبوک و در کانال های تلگرامی استفاده کرد . اما استفاده اصلی آرم استیشن برای ورودی کلیپ ها و تیزر ها و وله های برنامه تلویزیونی و یا ویدیویی است .

 

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی :

  • جایگزینی لوگو یا عنوان شما
  • اضافه نمودن اطلاعات شما بر روی انتهای تیزر
  • تغییر موسیقی یا اضافه کردن افکت صوتی $

راهنمای ساخت تیزر کوتاه معرفی اساتید موسیقی :

در نسخه های نمونه ، واتر مارک تصویری ( مشخصات تیزردان ) وجود دارد که در نسخه های تحویلی حذف می شوند

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این آرم استیشن را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید