سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ : قیمت : 300 هزار تومان

سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ

کد تیزر : 8112

توضیحات تیزر

 

این روزها از هر خیابانی که عبور می کنیم مغازه های کوچکی را می بینیم که با دکوری جذاب مشغول دم کردن و فروش انواع قهوه هستند ، بوی قهوه این مغازه ها آدم  را دیوانه می کند .شاید شما یکی از صاحبین این مغازه ها هستید . شاید به دنبال راهی می گردید که با بقیه همکارانتان متفاوت باشید ، شاید می خواهید علاوه بر حس بویایی و چشایی مشتریانتان حس بینایی آنها را هم غلغلک دهید. یکی از بهترین راه ها برای شناخته شدن مجموعه شما از راه های بصری ، سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ تان است .

تیزردان سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ را به شما پیشنهاد می کند . با داشتن این تیزر می توانید خود را به شکلی متفاوت به مشتریان خود معرفی کنید .

برای سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ  فقط کافیست از سه نسخه موجود در این تیزر یکی را انتخاب کنید و سفارش خود را ثبت نمایید . مشخصات خود را برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این تیزر را برای شما شخصی سازی نماییم .

یک تیزر تبلیغاتی زیبا برای قهوه فروشی های بیرون بر

از این تیزر ها می توانید در فضاهای مجازی ، مثل صفحات شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام ، فیسبوک و در کانال های تلگرامی استفاده کرد . می توان از آنها در تلویزیون های شهری ، سالن های انتظار ، مانیتورینگ فروشگاه ها و حتی تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده کرد . یکی دیگر از موارد استفاده این تیزر ها برای ورودی کلیپ ها و تیزر ها و وله های برنامه تلویزیونی و یا ویدیویی است .

 

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ :

  • جایگزینی لوگو یا عنوان شما
  • تغییر رنگ متن ها
  • اضافه نمودن اطلاعات شما بر روی لیوان ها
  • تغییر موزیک و یا اضافه کردن افکت های صوتی $

راهنمای سفارش ساخت تیزر برای کافی شاپ :

در هنگام سفارش ، نسخه مورد نظر خود را از بین 3 نمونه آماده شده ، مشخص نمایید

در صورتی که نیاز به چندین نسخه از این تیزر ها را دارید به تعداد مورد نظر ، سفارش جدید ثبت نمایید

در صورت ثبت 2 سفارش همزمان از این نمونه ها ،  نمونه سوم را رایگان دریافت نمایید

در نسخه های نمونه ، واتر مارک تصویری ( مشخصات تیزردان ) وجود دارد که در نسخه های تحویلی حذف می شوند

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

 

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این آرم استیشن را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید