ساخت تیزر کوتاه آتش بازی : قیمت : 380 هزار تومان

ساخت تیزر کوتاه آتش بازی

کد تیزر : 8125

توضیحات تیزر

 

راستشو بگید آتیش پاره ها ، زغالو می ذارید زیر کباب یا رو قلیون ؟

کلا تو زندگی آتیش می سوزونید یا آتیش بیار معرکه اید ؟

اصولا خاکستر زیر آتیشید ؟ آتیشو با آتیش خاموش می کنید ؟ یا آب میریزید رو آتیش مردم ؟

آقا هرکار که می کنید دمتون گرم ، فقط یادتون نره ما این دو تا نسخه تیزر رو برای عزبزانی طراحی کردیم که دوست دارن چهارشنبه سوری رو تبریک بگن و شعار خاصی رو به گوش مردم برسونن و یا با آتیش سر و کار دارن و آتیش می سوزونند . مثل کسایی که آتش زنه ، الکل صنعتی ، کبریت با فندک و زغال تولید می کنند . کسایی که کپسول آتش نشانی تولید یا پر می کنند . پمپ بنزین ها و آتش نشان های عزیز ، خلاصه شغل هایی مثل جوشکاری ، آهنگری ، شیشه گری ، بلورسازی ، آسفالت و قیرگونی ، نانوا ها ، لامپ ساز ها ، طلا ساز ها ، سفال گر ها و آشپز ها و حتی اون عزیزانی که برای چهارشنبه سوری لوازم آتیش بازی می فروشن

خلاصه اگر با آتیش سر و کار دارید ساخت تیزر کوتاه آتش بازی رو بهتون پیشنهاد می کنم . با داشتن این تیزر می تونید خودتونو به شکلی متفاوت به مشتریاتون معرفی کنید .

برای سفارش ساخت تیزر کوتاه آتش بازی فقط کافیست از دو نسخه موجود در این تیزر یکی را انتخاب کنید و سفارش خودتو ثبت کنید . مشخصات خودتونو برای ما ارسال کنید تا در کوتاه ترین زمان ممکن این تیزرو برای شما شخصی سازی کنیم .

یک تیزر کوتاه خاص و ارزان برای شما

از این تیزر ها می توانید در فضاهای مجازی ، مثل صفحات شبکه های اجتماعی خصوصا اینستاگرام ، فیسبوک و در کانال های تلگرامی استفاده کنید . می توانید از آنها در تلویزیون های شهری ، سالن های انتظار ، مانیتورینگ فروشگاه ها و حتی تبلیغات تلویزیونی نیز استفاده کنید . یکی دیگر از موارد استفاده این تیزر ها برای ورودی کلیپ ها و تیزر ها و وله های برنامه تلویزیونی و یا ویدیویی است .

 

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت سفارش ساخت تیزر کوتاه آتش بازی :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی سفارش ساخت تیزر کوتاه آتش بازی :

  • جایگزینی لوگو یا عنوان شما
  • اضافه نمودن اطلاعات شما در انتهای تیزر زیر لوگو
  • تغییر موزیک و یا اضافه کردن افکت های صوتی $

راهنمای سفارش ساخت تیزر کوتاه آتش بازی :

در هنگام سفارش ، نسخه مورد نظر خود را از بین 2 نمونه آماده شده ، مشخص نمایید

در صورتی که نیاز به هر دو نسخه از این تیزر ها را دارید به تعداد مورد نظر ، سفارش جدید ثبت نمایید

در نسخه های نمونه ، واتر مارک تصویری ( مشخصات تیزردان ) وجود دارد که در نسخه های تحویلی حذف می شوند

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

 

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این آرم استیشن را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید