تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله : قیمت : 450 هزار تومان

ساخت تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله

کد تیزر : 8095

توضیحات تیزر


در این روزهای شلوغ و پرترافیک ، دیگه مردم فرصت رفتن به کتاب فروشی و خرید کتاب رو ندارن ، اکثر ناشر ها و نویسنده ها هم تصمیم میگیرن محصولاتشون رو به صورت اینترنتی بفروشن . این موضوع نه تنها باعث فروش بهتر محصولاتشون میشه بلکه سرانه مطالعه کشور رو هم بالا میبره .

این بار تیزردان تلاش کرده تا ” تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله ” رو طراحی کنه که از طریق اون نویسنده ها و ناشر ها بتونن کتابشون  و یا سایت های معتبری که میشه از اونها کتاب هاشونو خریداری کرد معرفی کنند .

با تغییر تصاویر جلد و متن های این تیزر به راحتی می توانید از این ” تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله ” برای مصارف تبلیغاتی گوناگون از قبیل : تبلیغات در فضاهای مجازی ، وب سایت ، نمایشگاه ها ، همایش ها ، رونمایی کتاب ، پایان نامه و سالن های انتظار و … استفاده نمود ، میتوان از این تیزر تبلیغاتی برای پخش در صدا و سیما و برنامه های تلویزیونی هم استفاده کرد .

در صورتی که فقط قصد معرفی کتاب را دارید و نیازی به بخش فروش اینترنتی ندارید ، با حذف آن بخش ها باز هم می توانید از این تیزر استفاده کنید .

اگر دنبال تیزر برای معرفی و فروش کتابی اینجارو هم ببین

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت ساخت تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی ساخت تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • جای گذاری تصاویر طرح جلد کامل
  • تغییر رنگ بک گراند ها
  • امکان حذف و یا اضافه نمودن بخش ها
  • تغییر مدت زمان تیزر $
  • امکان تغییر موسیقی یا افکت گذاری $

راهنمای ساخت تیزر فروش آنلاین کتاب و مجله :

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

سفارش تیزر

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

 

 

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید