ساخت تیزر آرایشگاه مردانه : قیمت : 420 هزار تومان

ساخت تیزر آرایشگاه مردانه

کد تیزر : 8115

توضیحات تیزر

 

در طول تاریخ بشر زیبایی و آراستگی مورد توجه همه بوده است، ظاهر افراد تا حد زیادی نشان دهنده شخصیت افراد می باشد و در ارتباطات اجتماعی موثر است. از دلایل اصلی اهمیت داشتن آرایش برای افراد، پوشاندن عیب های موجود در مو و پوست و زیباتر شدن می باشد.

اگر شما یک آرایشگر یا به عبارتی یک پیرایشگر مردانه هستید قطعا برای رونق کسب و کار خود علاوه بر توانمندی و تجربه بالای کاری نیاز به دیده شدن سبک کاری و نمونه کارهایتان به مخاطبانتان دارید .

امروز تیزردان با ساخت تیزر آرایشگاه مردانه این امکان را برای شما عزیزان فراهم آورده تا از طریق این تیزر بتوانید مجموعه خود را به همراه نمونه کارهایتان به مخاطبینتان نمایش دهید .

ساخت تیزر تبلیغاتی خاص و ارزان را با تیزردان تجربه کنید و تجربه خودتونو با دوستانتون به اشتراک بگذارید .

 

این تیزر مناسب تمام مشاغل می باشد ، شما می توانید با جایگزین کردن تصاویر و متن های کسب و کار خود ماهیت تیزر را بنا به نیاز خود تغییر دهید .

تیزر معرفی مشاغل به سبکی ساده و زیبا – کلیک کنید

 

شما می توانید با تغییر متن های موجود در این تیزر و با جایگزین کردن تصاویر محصولات و خدمات خود ، این تیزر را به تیزر مورد نظر خود تغییر دهید و از آن در ، تبلیغات فضاهای مجازی ، وب سایت ، نمایشگاه ها ، همایش ها ، مانیتورینگ شهری ، سالن های انتظار و … استفاده کنید . همچنین می توانید از این تیزر تبلیغاتی برای پخش در صدا و سیما و برنامه های تلویزیونی هم استفاده کنید .

جهت ساخت تیزر آرایشگاه مردانه به تب سفارش تیزر بروید و سفارش خود را ثبت نمایید تا تیزردان در کوتاه ترین زمان ممکن این تیزر را برای شما شخصی سازی نماید .

ویدئو مارکتینگ بهترین ، گویا ترین و جذاب ترین راه برای معرفی شما و جذب مخاطبینتان

 

 

ویژگی های تیزر

 

حداکثر کیفیت ساخت تیزر آرایشگاه مردانه :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی ساخت تیزر آرایشگاه مردانه :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • جایگزین کردن لوگو و مشخصات شما در انتهای ویدئو
  • تغییر مدت زمان تیزر $
  • امکان تغییر موسیقی یا افکت گذاری $

راهنمای ساخت تیزر معرفی محصولات :

در نسخه های نمونه ، واتر مارک تصویری ( مشخصات تیزردان ) وجود دارد که در نسخه های تحویلی حذف می شوند

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

 

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

 

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید