سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی

تیزردان علاوه بر نمونه تیزرهای متعدد آماده شده ،  امکان سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی را فراهم آورده تا کاربران عزیز بتوانند کلیپ ، تیزر و یا آرم استیشن متناسب خود را سفارش بدهند .

 لطفا قبل از ثبت سفارش  نوع سفارش خود را از موارد زیر انتخاب کنید
 سفارش ساخت نمونه تیزر تبلیغاتی ، آرم استیشن ، موشن گرافیک و یا کلیپ ( رایگان )

 در این نوع درخواست نمونه تیزر مرتبط با درخواست شما در صورت امکان تهیه و بر روی سایت قرار خواهد گرفت ، این نوع سفارش رایگان است و هر کاربر تنها می تواند یک سفارش موضوعی داشته باشد ، و در صورت ثبت سفارش شخصی سازی همان نمونه  ، مجددا می تواند درخواست جدید مطرح کند .

توجه داشته باشید که اولویت با سفارشی است که مشابه ای در سایت نداشته باشد ، همچنین موضوع تیزر جنبه عمومی داشته باشد ، در این روش امکان ساخت منطبق بر سناریوی متقاضی وجود ندارد و نمونه ها بیشتر جنبه عمومی آن مشاغل را شامل خواهد شد  .

سفارش ساخت تیزر تبلیغاتی ، آرم استیشن ، موشن گرافیک و یا کلیپ ( اختصاصی )

اگر به دنبال ساخت تیزری متفاوت و انحصاری هستید که معرف کالا یا خدمات شما باشد بهترین گزینه ساخت تیزر به صورت اختصاصی است .

 در این روش کلیپ یا تیزر ، خاص شما طراحی و تولید خواهد شد و به صورت نمونه تیزر در دسترس عموم قرار نخواهد گرفت .

هزینه ساخت تیزر در این شیوه به نسبت نمونه تیزرهای سایت بالطبع بیشتر خواهد بود ، زیرا فرایند تولید از صفر تا صد به صورت انحصاری برای شما اتفاق خواهد افتاد

 تیزردان علارقم رعایت کیفیت تیزرهای تولیدی ، نرخ های به مراتب ارزانتری را نسبت به بازار به مشتریان خود ارایه می دهد

بارها به عنوان مجموعه ای که سال ها در این زمینه فعالیت کرده ایم با سوال های مشابه این روبرو شده ایم «  هزینه ساخت تیزر 30 ثانیه ای چقدر می شود ؟ » این سوال اگر چه ممکن است در ظاهر مشکلی نداشته باشد اما در واقع سوال بسیار ناقصی است ، به زبان ساده هیچگاه روند ساخت تیزرها با هم یکی نیست از این رو برای هر تیزر بعد از مشخص شدن سناریو اصلی و سبک اجرا امکان برآورد هزینه ها مهیا می شود هزینه هایی مانند افراد و تخصص های موردنیاز ، تجهیزات فنی و زمان مورد نیاز برای ساخت و …

با پر نمودن فرم و ارسال آن با خواسته هایتان بیشتر آشنا می شویم و بهتر می توانیم راهنماییتان کنیم

دقت فرمایید درحال حاظر امکان ساخت تیزر تبلیغاتی اختصاصی به همراه تصویر برداری فقط در شهر مشهد امکان پذیر است اما اگر تیزر درخواستی شما نیاز به تصویربرداری نداشته یا امکان ارسال تصاویر توسط شما میسر است می توانید درخواست دهید.

ثبت-سفارش-ساخت-تیزر-و-کلیپ-ارزان

دوست گرامی با پر نمودن فرم زیر کاربر تیزردان خواهید شد و ایمیلی جهت تکمیل فرآیند ثبت نام دریافت خواهید نمود

برای سفارش نمونه تیزر تبلیغاتی ، آرم استیشن ، موشن گرافیک و یا کلیپ ، کافی است ضمن اطمینان از نوع سفارش اطلاعات مختصری درباره کار و اهدافتان را بنویسید و کاربرد مدنظرتان را مشخص نمایید ( مثلا مشخص می نمایید جهت استفاده در شبکه های اجتماعی یا تلویزیون شهری یا پخش از صدا و سیما و …  )