ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی : قیمت : 580 هزار تومان

ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی

 

کد تیزر : 8090

تیزر مورد نظر را از بین دو نسخه انتخاب فرمایید

توضیحات تیزر

 

این روز ها از هر خیابانی که می گذریم به وفور دفاتر مشاور املاک را در سطح شهر می بینیم . در این بازار پر رقابت گاهی نیاز به تبلیغاتی متفاوت است تا بتوان با سبکی نو و با ساخت تیزر مشاور املاک ، متفاوت بودن خود را به رخ کشید و  مراجعین بیشتری را با خود همراه کرد .

تیزردان با ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی برای دفاتر مشاور املاک و بنگاه دار ها این امکان را برای آنها فراهم کرده است تا با سبکی متفاوت خود را به عموم مردم که قصد خرید ، فروش ، رهن و یا اجاره ملک دارند معرفی کنند .

توجه داشته باشید که هر دو نسخه ارائه شده توسط تیزردان قابل سفارش توسط مشتری می باشد تنها کافیست برای ثبت هر سفارش مراحل ثبت سفارش را به صورت جداگانه انجام دهید  .

شما می توانید با جایگزین کردن لوگو و متن ها و شعار خود با مطالب موجود در نسخه های ارائه شده ، این تیزر را برای مجموعه خود شخصی سازی کنید

تیزردان برای این تیزر ( ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی ) ، این امکان را به مشتری می دهد ، تا با توجه به امکانات و سبک فعالیت خود ، این دو نسخه ی تیزر را با هم ترکیب کند و یا صفحاتی از آن را حذف و یا اضافه نماید همچنین زمان تیزر را  بنا به مورد مصرف کوتاه یا بلند نمایند .

پیشنهادهای ویژه برای ساخت تیزر مشاور املاک :

پیشنهاد اول :

اگر تمایل به معرفی ملک های شاخص خود به همراه این تیزر هستید این امکان وجود دارد تا بخشی به این تیزر اضافه شود و موارد ملکی خود را به همراه تصویر و توضیحات اضافه نمایید

نگران این موضوع نباشید که با معامله ملک ها این تیزر کارایی خود را از دست بدهد چون تیزردان برای دفعات بعدی که نیاز به تغییر ملک ها داشته باشید تنها هزینه تغییر همان بخش را دریافت می نماید که به مراتبط اقتصادی تر خواهد بود ( این گزینه فقط برای سفارش هایی مهیاست که از زمان ثبت سفارش اصلی کمتر از سه ماه گذشته باشد )

 

پیشنهاد دوم :

 تیزردان به مخاطبین این دو نسخه استفاده از صدای گوینده و یا نریتور را پیشنهاد می کند

این تیزر را می توانید در فضاهای مجازی و اینترنتی ، تلویزیون های شهری ، سالن های انتظار ، سیستم مانیتورینگ شهری ، مانیتورینگ فروشگاهی و مانیتورهای موجود در دفاتر مشاور املاک و حتی جهت پخش در تبلیغات صدا و سیما استفاده کنید .

 

آرم استیشنی جذاب برای معرفی شما 

 

ویژگی های تیزر

حداکثر کیفیت ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی :

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • تغییر رنگ بک گراندها
  • امکان ترکیب هر دو نسخه تیزر $
  • امکان حذف صفحاتی که مورد نیاز مشتری نیست $
  • تغییر مدت زمان تیزر $
  • امکان تغییر موسیقی یا افکت گذاری $

راهنمای ساخت تیزر مشاور املاک موشن گرافیکی :

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید