تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی : قیمت : 600 هزار تومان

ساخت تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی

 

کد تیزر : 8093

توضیحات تیزر

 

فکر میکنم بعد از این همه تیزری که برای مشاغل مختلف طراحی کردیم لازم باشه کمی هم به فکر تفریح و خوش گذرونی و لذت بردن از اوقات فراغت باشیم و یک تیزر هم برای معرفی تورهای مسافرتی بسازیم . تقریبا همه آژانس های مسافرتی برای تبلیغات تور هاشون از فضاهای مجازی استفاده می کنند ، اونایی که خیلی خلاق ترند و لاکچری تر  از تصاویر مکان های دیدنی هر شهر یا کشور استفاده می کنند و هر تور رو به صورت جداگانه معرفی می کنند و زیرش توضیحاتی در مورد امکانات اون تور می نویسند .

امروز تیزردان برای دفاتر مسافرتی قالبی طراحی کرده که از طریق اون میتونند تمام تور های ارائه شده رو در یک ویدئو نشون بدن و همه ی مشخصات تور رو هم ذکر کنند . یک ویدئوی جذاب با گرافیک و موزیکی زیبا برای جذب مسافرهای سخت گیر شما

دفاتر مسافرتی که در فکر ارائه خدمات با کیفیت به مسافران خود هستند می تونند برتر و متفاوت بودن خودشون رو با استفاده از این تیزر  به مسافران عزیزشون نشون بدن . حالا شما تصور کنید که تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی تبدیل بشه به قالب ثابت و همیشگی شما برای معرفی تورهای متعددتون در زمان های مختلف .

شما می تونید با جایگزین کردن تصاویری از مکان های جذاب و دیدنی تور ارائه شده و همچنین جایگزین کردن اطلاعات مربوط به هر تور در تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی این تیزر را برای خودتون شخصی سازی کنید و در آپارات ، اینستاگرام و کانال های تلگرام به اشتراک بگذارید و حتی می تونید از این تیزر جذاب برای تبلیغات تورها از طریق مانیتورینگ  آژانس مسافرتی مربوطه و یا  در  سیستم مانیتورینگ فرودگاه ها  و سالن های انتظار نیز استفاده کنید .

تیزردان برای این تیزر ( تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی ) ، این امکان را به مشتری میده ، تا با توجه به تعداد تورهای ارائه شده در هر دوره  ، صفحاتی از تیزر را حذف و یا اضافه کنه و همچنین زمان تیزر را بنا به درخواست سفارش دهنده کوتاه یا بلند کنه .

 

یه تیزر جذاب دیگه برای دفاتر هواپیمایی و تورهای مسافرتی

قالب این تیزر ، قابلیت استفاده برای مشاغل مختلف و اهداف گوناگون را دارد ، فقط کافیست  تصاویر و متن هایی متناسب با شغل خودتونو جایگزین کنید .

 

ویژگی های تیزر

حداکثر کیفیت ساخت تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی:

امکان سفارش تا کیفیت فول اچ دی

امکانات شخصی سازی ساخت تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی :

  • تغییر متن تمامی نوشته ها ، رنگ و فونت آنها
  • تغییر رنگ بک گراندها
  • امکان اضافه و یا حذف نمودن صفحاتی که مورد نیاز مشتری نیست $
  • تغییر مدت زمان تیزر $
  • امکان تغییر موسیقی یا افکت گذاری $

راهنمای ساخت تیزر تبلیغاتی تورهای مسافرتی :

$ = آیتم های دارای این نماد در این تیزر شامل هزینه اضافی می باشد به همین منظور می توانید درخواست تغییرات خود را به آی دی teaserdan_ir تگرام ارسال نمایید تا بررسی و میزان هزینه به شما اطلاع داده شود .

 

سفارش تیزر

 

هم اکنون می توانید با چند گام ساده این تیزر تبلیغاتی زیبا را برای خود شخصی سازی و سفارش دهید

 

تاثیر تبلیغات ویدیویی بر کسب و کار

درصورتی که سوالی برایتان پیش آمده ابتدا سوالات متداول را مشاهده نمایید و برای آگاهی کامل از شیوه سفارش در تیزردان برگه شرایط را ملاحظه فرمایید